Išbandykite mūsų paslaugas pirmas 15 min. nemokamai su kodu KONSULTACIJA15

DUK

Ar ši sistema saugi ir konfidenciali?
  • Mums Jūsų duomenų privatumas ir saugumas yra pagrindinis prioritetas, o internetines paslaugas sukūrėme taip, kad atitiktų ir viršytų aukščiausius kibernetinio saugumo reikalavimus.
  • Visas ryšys tarp klientų ir specialistų yra užšifruotas naudojant geriausią klasėje 256 bitų šifravimą.
  • Visa asmeninė informacija apie sveikatą yra talpinama 3 pakopų žiniatinklio programoje su keliais patikrinimais ir valdikliais, kad jūsų duomenys būtų saugūs.
  • Visos duomenų bazės yra užšifruotos, naudojant pramonėje pirmaujantį šifravimą.
  • Visi garso, vaizdo ir teksto pokalbiai tarp klientų ir specialistų yra visiškai užšifruoti.
Ar aš galiu tapti konsultantu?

Taip, jeigu atitinkate kvalifikacinius reikalavimus.

Ar galiu keisti specialistą?

Žinoma. Siūlome paskaityti mūsų specialistų prisistatymus, registruotis pirmai nemokamai 15 min. konsultacijai, kuri padėtų įvertinti, kaip sekasi bendrauti. Jeigu konsultacija patenkino lūkesčius kviečiame registruotis kitai konsultacijai ir pradėti savo kelionę pokyčių link.

Ką daryti, jeigu negaliu dalyvauti susitikime pasirinktu laiku?

Kviečiame susisiekti su administratoriumi (kontaktus) ir pasistengsime suderinti kitą Jums tinkamą laiką. Jeigu visgi norėsite atšaukti susitikimą – bus grąžinami pinigai. Iki konsultacijos likus ne daugiau nei 3 valandoms konsultacijos laiko keisti nebegalėsime ir pinigai grąžinami nebus.

Ką daryti, jeigu nepakanka konsultacijos laiko ir norėčiau jį pratęsti?

Užsitęsus konsultacijai specialistas informuoja klientą, kad toliau laikas mokamas. Jei klientas sutinka ir specialistas gali tęsti konsultaciją (neturi kito vizito), konsultacija tęsiama. Po konsultacijos įvertinus realiai skirtą laiką konsultavimui administratorius išsiunčia klientui sąskaitą faktūrą apmokėjimui atlikti.

Ar už konsultaciją reikia mokėti iš karto?

Taip, už konsultaciją apmokama registracijos metu. Apmokėjus Jūsų registracija patvirtinama.

Ar išrašoma sąskaita faktūra?

Taip, po apmokėjimo klientas gauna sąskaitą faktūrą į nurodytą elektroninį paštą.

Jeigu konsultacija neįvyksta dėl specialisto kaltės, ar klientui grąžinama visa suma?

Visuomet siekiame patenkinti kliento poreikį ir suteikti paslaugą jam patogiu metu. Jeigu klientas nebenori,
kad paslauga būtų suteikta – grąžiname klientui pinigus.